Friday, February 27, 2009

Doyan.. Doyan...

Salam jumaat... Hari ni, aku nak citer sket tentang durian. Kelmarin, aku sekeluarga kuar pegi beli barang. Dalam masa yang sama ayah aku gi masok pasar. Alih2 tanpa kitaorang tau, upanya dia gi bli durian. Tak kisah lah tuh. Pasal, dia memang suka raja buah ni. Dalam pasar tuh, uncle ni sorang jek yang jual. Kat Sibu sekarang memang payah nak dapat durian, kalo ada pon, sket jek orang yang menjualnya. Dah tuh mahal lak tuh. Pastu, tengok la kualiti nya.. Malas nak ulas, tengok sendiri la.. Hehehe...

Tapi, nampak jek buruk, kuning kulitnya.. Tapi, nasib baek isinya elok.. Lemak berkrim di sukai ramai.. Hehehe... Tapi, korang tau tak berapa harga untuk 10 biji buah durian ni...??? Ala, teka la.. Teka la.. Wakaka... Ok, ni aku bagitau.. Harga dia... Semilan ploh hengget!!!
Iyerr... $90.00....!!! Aku ngan mak punya la terkejut giler, mak aihhh maheinya...
Mahei betol..!!!

No comments: