Tuesday, February 24, 2009

Layan...

Aku baru pas makan nasik.
Besela, aku mimang
makan lambat. Pastu,
aku on9 semula tengok2
facebook. Group TK
merangkap sekolah aku.
Kitaorang diskas apa2
topik, tengok gamba
dulu2 & sekarang kat situ.
Salah satu perantara bagi
kitaorang seme untuk merapatkan tali persahabatan, setelah 12 tahun tinggalkan zaman persekolahan. Yang tunang, kawen... Tak yah citer r.. Mimang ramai. Yang meninggal dunia pun ade. Al-Fatihah.. Tapi group aku ni close.. Hanya untuk SPM tahun 1997 & 1998 sahaja. Hehehehe... Agak keboringan lak, maka aku dengar lagu tema cite..
I'm Sorry, I love You
. Salah satu drama Korea pebret aku. Aku sukek dengar lagu2 dalam citer ni, walopon aku mimang tak paham sepatah haram, kira layan gak la lagu2 dia.. Best citer ni.. Ending, biasalah aku.. Musti hujan punya.. Sinopsis & video (ada 16 episod) dia kalo korang terasa nak tengok leh la klik kat SINI

No comments: