Thursday, May 21, 2009

Menu Hari Ini...

...BEKPESSS...
Hemm.. Pagi tadik makan nasi himpit ngan kuah kacang..
Minum air koko vochelle ((belen2 wat kek dulu)) hehe...
Nasi Himpit wat sendiri - mak yg watkan.. hehe.. Bukan yg SEGERA punya..
Kalau nak tau cara, boleh copy kat respi LONTONG kat MENU PILIHAN..



...LUNCH...
Lunch plak.. Huhu.. Macam banyak plak aku makan hari ni..
Asam pedas smlm ada lagi, so boleh makan lagi hari ni, tak baik membazir.. Hehe
Hari ni cuma tambah, kerabu, ayam goreng, peria goreng, sedap woo peria goreng rasa macam kentang jer..
Mesti korang kata.. Tak pahit ker..?? Tak la sangat lepas dah rendam ngan air garam selama 1 jam.. Pastu, buh serbuk kunyit, perasa skett jer.. & goreng, makan panas2. Perghhh!!


... MINUM PETANG...
Haaa... Ingat tak diantara kita dulu2 masa korang kekecik suka meratah milo kan?
Eleh jangan nak nipu kata takder, mesti ada punyer... Hek hek...
Petang tadi, wat milo spread ((milo+susu pekat+air sket))
Kalo tak letak air pon takder hal punya...
pastu minom ngan air anggur... Huiii.. Sodap!!! Hehe..
Nati bile2 kalo aku wat Choc+Banana Spread..
Aku kasik respi yer..

No comments: