Wednesday, December 31, 2008

Aku Orang Baru..

Assalamualaikum...
Pembuka bicara.. Sebenornya dari malam semalam lagik aku nak tolis neh. Tapi kemengantukan telah menguasai diri ini, so.. Terpaksalah menunda ke hari ini.

AKU ORANG BARU...
Begitulah tajuk post aku pada tengah hari ini.... Di hujung bulan Dec 08 neh!!! Walopon agak terlewat sudaaaa... Tapi takpelah, aku mulakan jugak mukadimah ini bior pon sepatotnya dari awal lagi aku kena memperkenalkan diri ini. Disini.. Di rumah aku yang serba kekurangan ini, aku akan berkongsi tentang apa yang aku suka, berkongsi cerita & sbgnya.. Sekiranya, aku ada terlanjur kata atau tersilap kata yang mungkin akan mengguris perasaan anda seme, pohon ampon & maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki...

Hatta bermulanya aku di alam maya ini adalah kerana tergamang/terposona & teruja melihat 'rumah' orang lain. Berbagai bentuk & warna, ini telah membuatkan aku seperti ditarik-tarik untuk membina sebuah 'rumah' khusus untuk diriku sendiri. Dimana aku bebas 'menghias & menyusun atur segala perabot & barang-barang' di dalam 'rumah' ku. Lalu aku dengan rasa rendah diri dan kerdil jika dibandingkan dengan manusia-manusia yang lain yang telah lama wujud di arena 'perblogkan' ini, terus merangkak secara perlahan-lahan mengikuti jejak langkah mereka semua. Jutaan terima kasih juga aku ucapkan kepada teman sekolahku.. Saudara Fared Raihan kerana beliau telah banyak membantu.

CIK SODA
...
Aku adalah Cik Soda, a.k.a bukan nama sebenar..
Aku tinggal di Borneo.. Sudah agak lama aku menetap di sini, hampir 4 tahun.

AKU SUKA...
  • Bangunan
Kenapa? Sebab, erm.. Sebab aku suka la hehehehe...
Senang cakap r, pi mana-mana lokasi/tempat/kawasan perumahan/bandar kecil/bandar besar.. Perkara pertama yang aku tengok adalah bangunan.
Aku suka tengok rekabentuk, warna, ciri-ciri yang ada pada bangunan tuh... Memang buat aku terpesona.
  • Kata-kata hikmah/motivasi
Yeahh.. Ai leb Quotes!!! Aku ada 1 buku, tapi rasanya dah nak masuk 2 buah buku da.. Aku salin & simpan kata-kata yang aku jumpa dalam buku tuh.

  • Chelsea
Aku suka pasukan ini!!! Hahahaha... Ditambah lagi dengan warnanya yang membiru. Biru adalah warna peberet aku.


.::. Ok, Cukup sampai di sini dahulu aku berkongsi apa yang aku suka. Len masa aku citer lagik. Astalavista bebeh .::.





No comments: